Kami Baraka Networks

Kami adalah Baraka Networks - Alkalising Green Plus (AGP) Penawar Gastrik dan GERD, Green Coffee Solusi Kurus Tanpa Lapar, Victus Tribulus dengan Tongkat Ali & Ginkgo Biloba dan Premium Virgin Coconut Oil
Kami adalah Baraka Networks – Alkalising Green Plus (AGP) Penawar Gastrik dan GERD, Green Coffee Solusi Kurus Tanpa Lapar, Victus Tribulus dengan Tongkat Ali & Ginkgo Biloba dan Premium Virgin Coconut Oil

Kami adalah pengedar secara online

Baraka Networks adalah pengedar secara online kepada produk Essens Health’s (Alkalising Green Plus (AGP) Penawar Gastrik dan GERD, Green Coffee Solusi Kurus Tanpa Lapar, Victus Tribulus dengan Tongkat Ali & Ginkgo Biloba dan Premium Virgin Coconut Oil). Kami telah diberi kepercayaan penuh untuk membantu pengguna-pengguna setia Essens Health samada yang telah lama atau baru hendak mencuba, dengan mengedarkannya terus kepada pelanggan.

Kami sentiasa memberikan maklumat yang terkini mengenai perkembangan produk dan syarikat, mengenai kejayaan (seperti sijil Halal JAKIM & sticker hologram KKM) – supaya memastikan pelanggan kami mendapat produk yang berkualiti dan dijamin oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Kami tahu anda amat mementingkan kualiti & kebersihan serta mutu produk yang penuh khasiat (sila baca di blog menu yer).

Walaupun kami beroperasi secara online, kami amat prihatin terhadap keperluan khidmat pelanggan. Pada bila-bila masa anda boleh whatsapp, Telegram, SMS & telefon kepada kami terus melalui nombor telefon 013-333 0824. Atau anda boleh email ke baraka.networks@gmail.com.

Terima kasih dari kami di Baraka Networks.

 

Leave a comment